2012.07.19.
23:49

Írta: TundeDTTaylor

angoltali

mielőtt valaki megszól, hogy ez egy fogyókúr(v)a blog, írok má' egy kicsit arról is, mi zajlik úgyamúgy. egyébként ez egy fogyókúra blog, szóval ha nem tetszik, nem kell olvasni.

2011 április havának elején a kis motyómmal kivándoroltam münkenbe. július óta (tegnap volt egy éve és jól elfelejtettem megünnepelni az évfordulót) dolgozom egy piackutató cégnél mint marketing koordinátor, kedvenc és egyetlen ügyfelem a Cisco. vanvelükbaj, jóhogycsakegyvan.

tudni kell, hogy én nembeszélninémet. jó jó jó, a teljes igazság az az, hogy tudni, csak nem akarni beszélni német. az első szempontom melókeresésnél az volt, hogy angol pozíciót találjak, nem is kell megszólalnom németül egy éve :D mit keresek itt akkor? jó a sör, csúszik a perec, rondák a német csajok és mellettük szebbnek tűnök, közel van haza és mégsem, szóval szotyiropikörhinta, egész jól beavázkodtam ide.

márciusban, miután beköltöztem a városközpontba, úgy döntöttem itt az ideje bővíteni a haveri kört - előtte be kell vallanom egy sztahanov állat voltam és nem annyira éltem nagy társasági életet, én, aki alapjáraton egy szociális animal - és azóta TT (ToyTown) meetingekre járok. ez majdnem olyan jó, mint az Anonim Alkoholisták, csak itt angolul kell csacsogni mindenkivel, ugyanis az az egyetlen közös nyelv, én meg azt ugye imádom. azt már kevésbé, hogy egy ilyen este alatt átlag négyszázkettőször ismétled el, hogy mi a neved (faszán megértik elsőre a tündét, NOT), honnan jöttél (Budapest? voltam már ott, jaja Siófok), mióta vagy itt, hol dolgozol, stb stb stb. szóval néha kell egy kis szünet.

hogy mit akartam a sztori elején elmesélni, amihez kellett a körítés, arról már rohadtul fogalmam nincsen, de most jövök az angoltaliról és ezt feltétlen meg kellett osszam veletek.

kurvaizgiposztlett.

ja és istentestű Lenny Kravitz meg Cuki is ott voltak ám. egyszerre. MONDOM!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr324667275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.07.20. 09:34:13

dedurva, en 4 eve elek ugy baselban, hogy egy rohadt szot nem vagyok hajlando nemetul megszolalni :) jo tudni, hogy nem en vagyok az egyetlen ilyen elvetemult ember :D

amugy ez a toy town elsore ugy hangzik, mint valami gruppenparty...

TundeDTTaylor 2012.07.20. 09:57:16

@ajmfebulosz: neha nekiveselkedem, hogy NA, MOST, CSAK EGY MONDATOT, aztan erzem a kezdodo hanyingert es gyorsan leteszek a dologrol :D

meg ha csak ugy hangzana...:)))
süti beállítások módosítása