2012.10.15.
21:52

Írta: TundeDTTaylor

the walking dead...

...posztolgatják lelkesen a facebookon, aki látni akar egyet, ugorjon be hozzám. nemannyiravan királyság a melóban. arról nem szóltam, hogy munka kapcsán ott kezdődött az őrület, hogy a projekt menedzserem szeptember közepével lelépett. nekem meg sikerült olyan jó magaviseletet tanúsítanom az elmúlt egy évben, hogy én lettem az utódja...örülünk ám vincent, csak nem van életünk mellette...

most épp azt fogom kikísérletezgetni, miként járok jobban az edzéssel. mert ma pl. este 8kor jöttem el az irodából...húztam is haza, mint a kisangyal...szóval holnap reggel 7re, nyitásra megyek a terembe. remélem nem lesznek kuvasokan, meraztutálom.

btw diétafullszigor még nincs, de azért figyelek arra, hogy mit nyelek le. szénhidrát kevesebb, fehérje fullon. rendeltem újra PEAK cuccokat is, majd ha már belőttem az adagokat, megírom, hogy mit eszek.

az izomláz a combomban pedig jelentem nem funny.

most pedig elkortyolok pár csepp Aligváromot, mert az hallottam, az segít könnyen elaludni és cukker svédekkel fogok álmodni muhahahaha

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr234850912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TundeDTTaylor 2012.10.16. 15:38:08

waaaaaaaaaaaaaa CANTWAIT <3 ellenben a szallasadom felszivodott, remelem, mire megyek elokerul :)))
süti beállítások módosítása