2012.07.24.
07:19

Írta: TundeDTTaylor

zablepény 1.0 fail

nyilván épp azt eszem, de nyilván nem így kellett volna kinéznie.

30g zabliszt
60g zsírszegény túró
1dl light szójatej
1 tojás
só, bors

miután mindezt összekutyultam, elég jó nagy adag tészta lett, gondoltam a nagy agyammal, hogy kisütöm egybe, milyen fasza vastag amerikai palacsinta lesz belőle. jahh. gordom ramsay zokog most az ágyában. természetesen mikor megpróbáltam átfordítani elszakadt, mivel a közepe még bőven nem volt szilárd. így összevagdostam a keverőlapáttal és lett belőle ilyen császármorzsa állagra hajazó szaggatott zablepény! :D ja és a light szójatej miatt inkább egy édeskés tésztát kaptam, hiába volt a sóborsozás. sebaj, most belaktam mint a duda, aztán majd legközelebb kísérletezem tovább.

lepény.jpg

nem, ételfotósnak sem akarok menni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr614674311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása