2012.10.16.
23:20

Írta: TundeDTTaylor

napi lol

idióták nők egymás közt:

Tücs: van olyan, hogy az agyad összevissza szórakozik veled és egyszer tök jó nőnek látod magad a tükörben, egy óra múlva meg egy hájas tehénnek?

Febulosz: add vissza az agyam!
alternativa1) ne nezegesd magad a tukorben
alternativa2) kapcsold le a villanyt
wait a sec
NINCS IS TUKROD
WTF

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr314853241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsungelharcos 2012.10.17. 07:54:16

Csak a napi LOL-ról jutott eszembe...nézegettem a képeket a telefonomban, amit az utóbbi pár napban készítettem...témáját tekintve kb két dolog váltogatja egymást...megörökítem, hogy az életemet sem sajnálva kilehelelem a lelkem a futópadon, na és ezt hány perc-hány km alatt sikerül...majd rögtön a következő kép: a vérben tocsogó hússzelet/rosé kacsamell/ stb., amit teátrálisan vacsorára elfogyasztottam...és azt már csak én tudom, hogy előtte és utána még miminden volt terítéken:D...szerinted?! :P

TundeDTTaylor 2012.10.17. 09:16:25

@Dzsungelharcos: szerintem miota vilag a vilag, nekunk az eszetlenseg a kozepso nevunk :))
süti beállítások módosítása