2012.07.26.
13:43

Írta: TundeDTTaylor

1. etap VEGE - az eredmeny ... -17kg

gondoltam irok egy jo hosszu osszegzest errol a harom honaprol, de azt hiszem egy kicsit meg hagyom ulepedni a dolgokat...addig is par adat, utana kepek, sztem sok magyaraznivalo nincs rajta.

folytatas ket het mulva, ennyi idot adtam magamnak az esszel tunyulasra.

Kezdes: 2012. aprilis 30.
Vege: 2012. julius 27.
Nehezito tenyezok: nyolc nap varatlan deportacio Londonba munka kapcsan, minimalis salatan es grillcsirken eltem, mar amikor volt idom enni...a nyolc nap alatt osszesen ketszer jutottam el futni. ezen kivul volt egy eskuvo, egy hosszuhetvege, amikor itt voltak a csajaim es heti sokszor bandazas a kispajtasokkal kulonbozo barokban, sörkertekben. az elmult egy hetet kiveve egy korty alkohol nem csuszott le a torkomon, nem cigiztem, vizen es tean kivul mast nem ittam, szigoruan tartottam a dieta minden egyes pontjat, NORMALIS VAGYOK?

Lefutott kilometerek: 231.5 km

Alakulasom szamokban:

szamok_3.jpg

tenyleg ennyi:

merleg.jpg

es akkor amire mindenki vart, remelem ittatok egy jo kis csapato felest, mert az utana kepek sem piskotak, de hogy elotte mi volt az aztan tenyleg hujujujuj. KEPEK. amiket kozonseg hianyaban en lottem, csodalatosan elonyosek, de talan a lenyeg latszik rajtuk. mondjuk, hogy reggel kibaszottul nem fesulkodtem.

2012. aprilis 30.

Tádáám.jpg

2012. julius 26.

Wowww.jpg


ez. itt. en. vagyok. ezt. itt. en. ertem. el. es nincs megallas.

koszonet minden csajomnak, pasimnak es csaladtagomnak az eddigi biztatasert, hogy nem kuldtek el a budos picsaba, amikor naphosszat csak azt ecseteltem mit kell enni es mennyit es mibol es miert. koszonet minden szkeptikusnak a felvont szemoldokert, mert en ugy mukodom, hogy ilyenkor CSAKAZERTIS. mondjuk ebbol a szempontbol szerencses vagyok, ha kituzok egy celt, azert sokszorosan kepes vagyok meghalni. de mielott elmennek itt ilyen kibeba filozofalos iranyba, befogom inkabb es elhuzok nyaralni. mert megerdemlem.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr874679598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lulo74 2012.07.26. 16:27:52

Húba.... aztamindenit, Te aztán odatetted magad rendesen!!! Gratulálok!!! Az arcod annyira más a 2 képen, mintha nem is ua a nő lenne! nagyon durva a változás! (ha 3 hónap alatt ilyen szépen átalakultál, még 1-2 hónap és bombanő leszel)
Valóban megérdemled a nyaralást, jó pihenést :)))

Lulo74 2012.07.26. 16:38:45

No, az előző kommentem nemigen jelent meg, de legalább még mindig próbálom felkanalazni az államat a padlószőnyegről...kislány, remek munkát végeztél, hihetetlen a változás, hűű meg haaa meg aztaaaaa és így tovább, iszonyatosan büszke lehetsz ám magadra!!! Maxiriszpekt, kiváncsian várom a következő etapot :)

Lulo74 2012.07.26. 16:40:31

(A blogmotor meg kapja be :D)

PrettyWitch 2012.07.30. 00:16:23

Kb. 10 év fiatalodás nálad is megfigyelhető az előtte és utána képeken. Nagyon szép, amit idáig elértél!

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.07.30. 15:05:58

meg 10 kilo minusz es a pedofilok fognak kornyekezni :)

ShapeShifter_ · http://shapeshifter.blog.hu 2012.08.01. 23:39:15

Gratulálok, nagyon szép eredmény! :)
süti beállítások módosítása