2012.10.27.
22:31

Írta: TundeDTTaylor

nem leszesz ez emígy jáu

kicsit úgy gondolom, egy helyben toporgok és vagy bekattanok újra full náci üzemmódba, vagy nem sok értelme van annak, amit csinálok. jó, persze, mozgok, ami nyilván pozitív, de 2-3-4 napig totál diétásan étkezem, majd 2-3 nap normális evés jön. nem zabálom magam halálra, de a diéta közelében sem vagyok. mindeközben, ha társaságba megyek, nyilván iszom alkoholt is, csak a kávéval és a cigivel álltam le egyelőre.

pont a Febulosznek borultam ki valamelyik nap, hogy nem vagyok hajlandó még egyszer végigcsinálni azt a 3 hónapot, amit nyáron lenyomtam. (közben legeslegeslegbelül ismerem ám magamat annyira, hogy ez lenne az egyetlen hatékony út...) és ha ez az ára annak, hogy lemenjen a maradék tízes, akkor köszi, én inkább maradok ilyen. mert abba az állapotba bele lehet kattanni. teljesen megértem az összes étkezési zavarost. én mondjuk szerencsés alkatnak vallom magam, mert elég jó kis mentális és lelki erővel áldott meg a zisten (meg az arcom sem nagy ám, hogy ezt kiblogolom...), ill. imádok annyira enni, hogy közelében sem jártam egy igazi fogyimániákusnak, de így sem járt máson az agyam naphosszat, mint a miből mikor és mennyit kell enni kérdéskörökön. képes voltam dühös remegésig hergelni magam, hogy nem jöhetek el időben melóból, pedig nekem aznap futni kell menni...siralmas állapot, bizony mondom nektek, amikor ez határozza meg a mindennapokat és görcsös bénultságban igyekszel mindent maximálisan betartani, különben úristen nem mozdul a mérleg...ennek az egésznek nem erről kéne, nem erről kellett volna szólnia...

szóval ja, én most toporgok...toporgok, hogy merre induljak tovább...fogyimániákus országba, vagy a majdleszvalami, mozogjunk meg néha diétázzunk, de amúgy szimplán csináljuk, ami jól esik vidékre. és nehéz a döntés, mert az előbbi meghozná a várt eredményt és életemben először azt látnám a tükörben, amit még sose :D viszont közben pont a második alternatívát rejtő énemet köpködném nap mint nap szembe.

na ez most elég kusza lett, ha lenne itthon fagyi, gyors meg is enném a nagy ijedtségre, nehogy megromoljon a fagyasztóban.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr264873971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.10.28. 22:36:40

Én azt mondanám, hogy ha végre egy kicsit nyugodtabb lesz körülötted az élet, akkor vágj bele egy számolós, de fix időtartamra szóló programba. Akkor tudod, hogy egyszer vége lesz, és talán motiváltabb leszel, hogy betartsd, közben meg nem kell félni, hogy örökre benned marad, mert tudod, hogy X. napon befejezed :)
süti beállítások módosítása