2012.07.23.
13:41

Írta: TundeDTTaylor

hetvegi kajasziget meg a mai tapok listaja

es bazz a gigantik monitoron se tudok matatas nelkul ugy printszkrint nyomni, hogy minden latszodjon, matatni meg most nincs idom, szoval szombaton reggelire ettem 1 egesz tojas+2feherje kombobol rantottat, egy wasat megkenve light aldis uborkas kremmel, paradicsomot es paprikat. a kajasorrendek kicsit megcserelodtek, mivel delben mentem le futni, igy utana letoltam a gyors felszivodasu feherjet, tolodott az ebed/uzsonna az uzsonna/vacsora helyere, de nem esett jol az esti turmix helyett szilardat enni, legkozelebb sztem inkabb megtolom az ebed adagot egy kicsit es este is csak turmixot toltok.

myfitnesspal0721_1.jpg

vasarnap mentem csaladot latogatni. ezek a programok mindig erosen veszelyesek, ugyanis a kajafaktor az egekben szarnyal, nem csak en imadok enni a rokonsagban. de mar nem is csodalkoztak, hogy a sajat kis dobozaimmal allitottam be, megebedeltunk szepen kozosen.
megint lemaradt a keprol egy darab tojas es 95g kigyouborka a reggelibol, legkozelebb lesz talan annyi eszem, hogy a tobb osszetevos kajakat mondjuk nem fokhagymagerezdenkent viszem gepre...

myfitnesspal0722.jpg

ma agyfasz van. egesz hetvegen nem tudtam aludni, nyilvan ma reggel nem lett volna vele problemam...a fonokom idegbajos, vagy menstrual, vagy a tokom se tudja mibaja, de fel van fujodva es merges gombakent pattog ide-oda az irodaban...

estere ossze kellene szednem magam, mert a 10km-t akkor is le kell nyomni, ha jelenleg a csirajat sem erzem sem a lelkesedesnek, sem az energianak. ebedre ettem babot, bar lehet inkabb puffint kellett volna. francseertiezt.

myfitnesspal0723.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr84672238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása