2012.07.14.
08:46

Írta: TundeDTTaylor

CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK

igen, a nyugalom megzavarására alkalmas képi (és szerencsére hangi nem tartozik hozzá) hatások következnek. meg számok, honnan indultam, merre tartok (mindig csak nyugatnak...), mindezt csak azért, mert szombat van és én fél7 óta pörgök.
btw ez nem tudom, hogy valami életmódváltós (MUHAHA) velejáró, vagy attól a sok vitamintól van, amit letolok a torkomon, de nem tudok aludni. mármint amit alszom 5-6 órák, az bőven elég.

száúúúval, ezen a csodás 17 fokos, esős müncheni reggelen álljon itt egy táblázat megörökítvén bálnahabtestem változásait az elmúlt kétésfélhónapban:

adatok.jpg

Day1 volt 2012. április 30.-án
Day90 pedig elérkezni látszik 2012. július 28.-án, bár az még két hét, tehát simán bekövetkezhet bármilyen armageddon, amit Nostradamus és a haverjai széjjelszívott állapotban meghirdettek pár(száz) különböző időpontra, merezugyeopcionális.

Táblázathoz tartozó megjegyzések:
- törpenövésű vagyok, és ami a legkiakasztóbb, vonzom a kiba*** törpe pasikat. megőrjít. most komolyan, ehhez a m(élységhez)agassághoz, ami nekem jutott, nem igaz, hogy olyan veszett nehéz lenne találni egy faszit, aki mellett a 10-12 centis kis magas sarkaimon is eltipeghetek és nem a feje az álltámaszom, AMIKOR BALERINA VAN RAJTAM...társadalmi célú hirdetés: nem törpe pasik ide gyűljetek!
- hubazdmeg, eltűntek a melleim (kezdem érteni mi az a valamit valamiért...)
- mekkora belem volt (van/nem lesz)
- a seggcsípő az a segg legszélesebb pontjánál található körméret. miért, te hogy hívod?!
- bárki, aki lefarag a zongoravádlimból, rendelkezni fog fele királyságommal. ez a 40 centi ez eskü nem zsír, ez betonkemény ANYAG. Apukám egyszer aszonta, ha ilyen lábakon állna Magyarország, már rég nem itt tartanának...
- remélem a 90. napra növök is, indítsunk tippjátékot, hogy hány centit!? (össze csak nem megyek, légyszi neeee)
- a konyháséni karomon az integetőhájas legyezőt mivel támadjam meg? kondiba nem megyek (itt az heroináron van, tehát amíg a futással pusztul a zsír, nem megyek gépek közelébe), gondolkodom, hogy ennek az aktuális őrületes, állítólag otthon is végezhető fegyencedzésnek kitúrom az erre vonatkozó gyakorlatait.

na, úgy döntöttem képet még nem töltök fel. úgyis mindjárt itt a 90. nap, akkorra meg sokaknak megígértem, so addig nem kell sokkot kapni, a számok sokkal megnyugtatóbbak, mint a látványom lesz!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr524656075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miss mazo 2012.07.16. 02:24:28

Tücske, számold már ki, h nekem hány kiló lenne az ideális, brahiból én is belevágok a futásba (:

TundeDTTaylor 2012.07.16. 12:07:31

azt egy sima BMI-vel megtudod :) nyilvan alkattol, csontozattol is fugg, en egyelore az 54kg-t lottem be, aztan majd meglatjuk, ha kevesebb lesz, maradhat :)
orvosilexikon.hu/wrap.php?file=bmi_woman.html

TundeDTTaylor 2012.07.16. 16:45:45

@ajmfebulosz: aztan ha osszeszakad alattam a muanyag ikea szek, kuldok kepet, ahogy a vergodo bogar pozban a parkettan kuszok :D

PrettyWitch 2012.07.19. 09:00:11

Én ezt csináltam, és nagyon hatékony volt (a kád szélét használtam, muszáj volt megtalálni a legstabilabb pontot a lakásban):

www.youtube.com/watch?v=A0-zHaFYizg&feature=results_main&playnext=1&list=PLC074E9200A830EBE
süti beállítások módosítása