2012.10.26.
06:26

Írta: TundeDTTaylor

wrong settings

na, az van, hogy ötödik napja vagyok nikotinmentes. viszont most jön a csavar, ugyanaz történik mint legutóbb, amikor abbahagytam, nem tudok aludni. vagyis simán elalszom, de rengetegszer felébredek és kb. 4-5 óra alvás után már visszaaludni sem tudok. roppant módon élvezem. sosem voltam nagy alvó, de a mostani munkatempóm és életvitelem mellett szerintem ez a 4-5 óra hosszú távon nem lesz elég, nem fogja tudni magát a szervezetem kipihenni. aztán ne legyen igazam.

ráadásul a konditerem is csak egy héten kétszer nyit reggel 7-kor...most álljak neki mosogatni?! kéne...nem fogok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr754870815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.10.26. 07:31:54

Valami természetes hatású altató nem segítene át a holtponton?

TundeDTTaylor 2012.10.27. 22:36:47

@PrettyWitch: nem próbálkoztam még soha ilyenekkel. tegnap végre aludtam normálisan, kíváncsi vagyok a ma éjszakára...de mikor legutóbb a 3 hónap spártát nyomtam és szintén nem cigiztem, végig szenvedtem ettől...gyanítom ez kicsit ilyen zavar az agyban reakció is, mert nagyon-nagyon imádok dohányozni. ugyanakkor egyik napról a másikra képes vagyok letenni, ha arról van szó, csak ilyen fura mellékhatásaim vannak :)

PrettyWitch 2012.10.28. 21:03:29

@TundeDTTaylor: Szerintem nagyon nagy dolog, hogy le tudtad tenni. A párom dohányzik, tudom, mivel jár ez a függőség...
süti beállítások módosítása