2012.10.21.
22:19

Írta: TundeDTTaylor

nemdiétás hétvége

vagy a tököm se tudja, attól függ, honnan nézzük, mert ettem ugyan minden szirszart, de mozogtam is. péntek este katolikus leány módjára itthon maradtam ágyban sorozatolni, meg kipihenni a hetet. aztán szombaton nyakamba vettem a várost és csak sétáltam és sétáltam és sétáltam...volna, ha nem a shopping negyedben teszem mindezt, szóval közben meg is álltam...vettem egy csizmát, mert feljött a zongoravádlimra, meg mert kellett, hát nyilván, hogyne kellett volna. fekete farmerminit is vettem, mert csudálatosan tetszem magamnak benne, hogy másnak tetszem-e, azt meg ki nem szarja le.

szombat esti programként éjfélig borozni voltunk, majd kikötöttünk egy nagyjából tíz négyzetméteres szórakozóhelyen, ami eskü nyilvános vécé lehetett előtte, csak miután kipucolták, nem akarták üresen hagyni a helyiséget. mindenesetre a zene állat volt, de mint tudjuk, hiába jó a zene, meg a programok, ha sok itt a köcsög...utána jó volt. hahaha.

a vasárnap pedig ugye a pihenésé, mert roppant módon elfáradtam a tegnapi programokban, tehát ma a főzésen és az akkurátus epizódszelekción kívül más hasznossal nem járultam hozzá a globális jóléthez. na de majd holnap...majd jön a sztahanov állat és akkor lesz itt német GDP növekedés izibe.

már csak 5+3 munkanap és repülök is a vonattal a Febuloszhöz Baselbe, mekkora úri muri lesz ott, dzsízusz, jön majd a blikk meg a fókusz is, stay tuned!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr144861832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása