2012.10.22.
21:14

Írta: TundeDTTaylor

majdnem

nem lett poszt, mert szórakozik velem a blog.hu admin felület és pont olyan marha jó állapotban vagyok, hogy basznám földhöz laptopostul a komplett blogot.

jóestét. mélylevegő. shit comes in. love goes out.

azért ennyire nincs vészhelyzet, front az viszont van, nekem meg le akar robbanni a fejem a helyéről ennek következtében, koordinálatlanul zabálhatnékom van és minekutána egész nap diétáztam, vacsora után betoltam egy fél üveg szilvalekvárt. mentségemre (a lófaszt) szóljon, hogy Anyukám direkt nekem rakta el cukor- és tartósítószermentesen, mondhatni tiszta egészséges, még jó, hogy megettem...

most viszont fürdésalvás, mert reggel menni kell gyúrni. vazze.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr474863368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.10.23. 11:04:31

anyukad rakhatna el nekem nutellalekvart, cukor es tartositomentesen. koszi.

2012.10.24. 21:35:32

jol tetted. :D
en holnap hajnalban megyek...pfuj. :D
süti beállítások módosítása