2012.07.19.
09:55

Írta: TundeDTTaylor

T-10

eloszor is szeretnem leszogezni, hogy a legkozelebbi munkahelyem kivalasztasanal (ami erosen erik) elsodleges szempont lesz a ferfi-noi munkaero megoszlasi arany. trust mi, nem az utobbi javara. vagy mindenki egyszerre menstrual eppen, vagy szimplan front van, de reggel fel9kor mar ment itt bent az uvoltozos hiszteria...nagyjabol azon, hogy melyik oldalon van a sotarto a konyhaban...

tehat a cim, T-10. 10 nap van hatra az elsore kituzott 90 napos etapbol. tegnap este megnyitottam a mappat, amibe a 0. napon keszult fotokat rejtettem (gondolom sejtitek, hogy nem az a hatterkepem, bar lehet motivacionak nem lett volna rossz :D) es hat bazz...kicsit sokkos lettem, el is szopogattam lefekves elott egy mentolos rudat a balkonon...

tegnap megint befigyelt a cukormentes redbull ebed utan, erre viszont nem akarok rakapni, igy csak veszhelyzetben fogom alkalmazni (meg a nyaralas alatt kicsit felhigitom vele a vodkamat), egyebkent marad a tea, jelenleg. kesobb pedig az espresso light szojatejjel, ha nagyon kell az extra porges.

apropo nyaralas. jovo pentek az elso szakasz zaro napja. szombaton eltavozom egy hetre horvatorszagba sokadmagammal partyallatkodni. mivel en alapvetoen aszerint elem az eletem, hogy az a szabaly, hogy nincs szabaly, igy sokat agyaltam, hogy mi legyen ebben az egy hetben. sulyos szabalyozas nem lesz, azt hiszem 3 honap full sparta utan ezt meg is erdemlem, de iranyelveket azert szabok, mert azt is tudom magamrol, hogy ha totalis szabadsagra kuldom a testem, annak sose nincs jo vege. egy dolog tuti: a napi kaloriabevitelem igen magas hanyadat az alkoholbol szarmazo ertekek fogjak kitenni, if you know what i mean. reszletek kesobb.

ez meg a mai menusor. mielott megijednetek, ebedre babos tonhalsalatat kutyultam, azt fogom az arcomba tolni 2 wasa rozslappal, fojtasnak pedig rakuldok egy cukormentes csokis muzliszeletet, de csak azert, mert tudok am elni!

myfitnesspal0719.jpg

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr254665717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.07.19. 14:19:08

azert valamennyire figyelj oda a kaja-pia aranyra, en az elso 4 honap dieta utan benyaltam egy karacsony-szilveszter hetet ugyanezzel a loreal hozzaallassal, es utana egy hetet voltam otthon a fajo gyomrommal meg mellkassal (szilveszterkor nagyon berugtam, aminek nem rendeltetesszeru porcelanbutor hasznalat lett a kovetkezmenye, es a kaja miatti sav meg megmarta a nyelocsovem egy reszet, es begyulladt a mellkasom. levegot alig birtam venni....)

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.07.19. 14:20:48

megirtam egy jo hosszu hozzaszolast, ranyomtam a kuldesre es sehol semmi. na akkor roviden, a kaja-piaval vigyazz, en egy 4 honapos dieta utan toltam egy karacsony-szilveszter kombot, utana pedig egy hetet otthon, mert a gyomorsavamtol begyulladt a mellkasom. jei. szoval csak okosan.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.07.19. 14:22:08

most meg mind a ketto ittvan, es egyiket sem tudom torolni. ezt a napot vegleges torlesre teszem ejfelkor, rettenet.

PrettyWitch 2012.07.19. 22:09:27

Megint nincs meg az 1200 kalória, pedig az is alulról súrolja a szükséges határt, legalábbis amíg konkrét számolással meg nem győzöl az ellenkezőjéről.

Javaslat a nyaralásra: egyél úgy, mint egy átlagos, normális ember (azaz ne féktelenül), de ezen túl ne szabj korlátokat. Az ivást majd meglátod, hogy alakul :) Én tavaly a harmadik nap normál kaja után már nem bírtam tovább, és salátát rendeltem :)

TundeDTTaylor 2012.07.20. 10:13:48

@PrettyWitch: Boszi, en sose voltam normalis, nem tudom azt hogy kell :DD altalaban full control vagy lost control van, de megprobalok a mertekletesseg elvet szem elott tartva kalozkodni, aztan meglatjuk mi sül ki belole, vensegemre csak megtanulom :))

PrettyWitch 2012.07.20. 10:32:21

@TundeDTTaylor: Nekem pl. bejött, hogy kb. ugyanazt a mennyiséget eszem ilyenkor, mint a környezetem. Tehát nem megyek sokadjára is vissza a reggeli svédasztalhoz, és vacsorát is csak addig eszem, amíg ők :) de a lényeg az lenne, hogy adj magadnak egy kis pihenést ebből az egészből.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.07.22. 16:40:39

@PrettyWitch: en ezzel nagy gondban lennek, ha ugyanannyit probalnek enni, mint a kornyezetem :D
süti beállítások módosítása