2012.08.07.
00:08

Írta: TundeDTTaylor

élek

megtértem a nyaralásból, újra münchenben egy jó órája...15 fok van és esik, baszott kellemes, 3kor még a víz csurgott otthon a ****mból, most meg kapucnis pulcsiban csapatom...


jelentem kinyaraltam magam, voltam első éjjel kórházban vesegörccsel, aztán 3 napig szedtem antibiot és a partról csodáltam milyen szép a tenger (a horvát ügyeletes orvos szerint fel voltam fázva, csak tudnám, az hogyan múlik el másnap reggelre...), végül győzött a rozéfröccs iránti vágyam és basztam az alkotmányra. hazafele a kocsiban betett a 8 óra légkondi, taknyomnyálamegybefolyik éppen. amúgy minden fasza :D

all in all állat hetem volt, ettem/ittam/mulattam, annyi szemét csúszott le a torkomon, hogy ihajja. majd írok még, de most takarodnom kellene aludni, mert reggel meló és ahogy elnéztem a százvalahány olvasatlan céges emailem, jó napom lesz...

nyaral.jpg

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr254699344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TundeDTTaylor 2012.08.08. 21:40:28

@PrettyWitch: koszonom szepen, igazabol nagy bajom nincs, csak nem kapok levegot, de azt biztosan :D

TundeDTTaylor 2012.08.08. 21:41:29

@ajmfebulosz: hogyne. szekszi. miattam indult a viva tv-n a szekszi vagy nem? c. musor. aztan rajottek, hogy nem es gyorsan le is vettek a kepernyorol :DDD
süti beállítások módosítása