2012.07.25.
23:04

Írta: TundeDTTaylor

nem kívánt mellékhatások

állítólag lehet az a kurva redbull volt a mai rövidített futásom kiváltó oka...mindenesetre úgy sprinteltem hazafele, mint a kisangyal...szerintem értitek. ha nem, ez van.

futas0725.jpg

ma szintén készen voltam idegileg, rajtam már tényleg csak a vodka fog segíteni, egyik megbeszélésről estem be a másik videókonferenciára és ez így ment reggel 8tól este 7ig...ebédszünetben a kolléganőmmel feltétlen el kellett mennem a boltba, mert tegnap vett egy új Audi A3 kabriót és majd megpusztult, hogy úúúúú próbáljam ki én is. azért felmutattam a bérletem, mielőtt beszálltam.

reggel meg felkelek 6kor csak azért, hogy legyen elég időm megméredzkedni, képeket csinálni, ugyanis eljött a zigazság pillanata. ugyan az etap hivatalosan péntekig tart, de mivel holnap este elindulok hazafele, így a mérlegelősfotózós részt lerendezem még itt. jujjdeizgi. NOT.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr214678236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása