2012.10.14.
15:34

Írta: TundeDTTaylor

it's a miracle

hogy még élek. party like a rockstar, spend like a moviestar, fcuk ikle a oprntrast...nahh ebből a trióból sikeresen teljesítettem minden elemet.

adtam ugye magamnak 2 hetet (mire gondoltam?!) pihenni, hogy majd aztán folytatom. ilyen az, amikor tücsike tervez, life meg happens. arról ugye még beszámoltam, hogy visszatértem a nyaralásból, azóta viszont az életem másból sem állt, mint a munka-party csodálatos egyvelegéből. túléltem a 2012-es Oktoberfestet, magam is csodálkozom, hogyan...és ez volt az a pont, ami már nekem is sok volt :D
az elmúlt két és fél hónapban ettem, amit megkívántam, ittamcigiztem és egy másodpercet nem sportoltam. az eredmény: +1kg. annak tükrében, hogy mit műveltem, ez számomra is érthetetlen, most vagy sikerült ilyen állat módon bepörgetni az anyagcserém, vagy a meló és a stressz evett belőlem rendesen, de örülök, hogy "csak" ennyi a kár. don't get me wrong, egy tizedmásodpercet nem bántam meg ebből az időszakból, régen voltam ennyire felszabadult...

múlt hétfőn annyira pipa lettem meló kapcsán, hogy hazafele gondoltam kell egy kis költekezés, viszont a 6373683. pár cipő megvásárlása helyett berongyoltam a konditerembe és kiváltottam a tagságot. ahogy azt már korábban említettem, nem olcsó a buli, de legalább ez is motiválni fog, hogy tényleg rendszeresen emeljem fel a valagam, a tagság ugyanis egy évre szól és nem akkor fizetek, amikor kedvem tartja menni, hanem szépen minden héten megdézsmálják a bankszámlámat...

tegnap találkoztam a tréneremmel, hogy összerakjuk az edzéstervet (nem lesz személyi edzőm, de kb havonta meetingelünk, hogy megnézze, miként haladok és variáljuk az edzést...), megmért egy csomó szarságot - nem sikerült még feldolgoznom, hogy egy sima mérleg hogyan mér anyagcserét, meg testzsírszázalékot, stb - és kaptam egy nem éppen kezdő edzésadagot. a cél, hogy min heti 3-4szer ezt lenyomjam, plusz mindenféle tréfarépa csoportos órára is kellene járnom. ott mondjuk majdnem hangosan röhögtem, hogy állítólag a csoportos edzés sokkal jobban motiválja az embert és ezáltal hatékonyabb egy-egy alkalom...köszi, de nálam ez nem jön be. mindenesetre, ha lesz rá időm (értsd: sikerül 8 előtt eljönnöm melóból), akkor biztos kipróbálom, hátha nincs igazam...

egyelőre nincs külön felső és alsótest napom, így néz ki egy edzés:
- 7 perc bemelegítés elipszis tréneren visszafele bohóckodva
- 3 különböző gép külső/belső comb, segg+combra 2x20-as széria 30-35 kg-val
- egyenes hasizom 15kg-val 2x20
- oldalsó hasizmok 7.5kg-val 2x20
- mellizmos 27.5kg-val 2x20
- tricepsz 5kg-val 2x20
- 40 perc futás

nekem ezek a gépek még mindig nem szerelmeim, unalmas ez a súlybaszkodás, de állítólag kell. tudom, hogy nem adtam valami pontos leírást a gépeket illetően, de ha vki kommentelné a súlyokat, azt megköszönném. nem akarok díjbirkózó lenni.

naszóval tegnap ezt a kört végigjártuk, de csak lájtosan, meg a végén futkároztam egy fél órát, viszont ma lenyomtam egyben az egészet. igen, még pislogni is fáj.

itt meg a mérleg ma reggelről, hogy nem csalok :)

mérleg.jpg

szóval itt most ezek vannak, nem tudom milyen tempóban fogok haladni, mert a diétával még mindig hadilábon állok, de annak örülök, hogy újra barátságot kötöttünk, a mozgás meg én.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr934847935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zergeboglar 2012.10.16. 21:23:59

jó vagy! teszel fel ilyen volt ilyen lett képet? hátha én is motiválódok....

TundeDTTaylor 2012.10.16. 21:26:59

@zergeboglar: hello, itt a legutolsó etap előtte-utána posztja, most még nem csináltam friss képeket, de biztos lesz egy idő után :))
designedtosmile.blog.hu/2012/07/26/1_etap_vege_az_eredmeny
süti beállítások módosítása