2012.07.14.
16:49

Írta: TundeDTTaylor

wáháháháháááááááá

imádom a mai napot. megvettem életem első és remélem nem utolsó 38-as farmerét! 38 bazeg, az utóbbi időszakban 44-46os darabokat feszítettem magamra! mióta tart a program és folyamatosan alakulok, lógott rajtam mostanában minden nadrág mint egy szottyadt krumpliszsák, de nem akartam vásárolni, mert hátha akkor azt hiszi a habtestem, hogy itt a vége a fogyós bulinak. trollolololl, tudom, nézessem meg magam orvossal.

oké, egy gatyát vettem nemrég, de az már 40-es volt, ma pedig a 40-es kicsit elállt derékban, így magamra rántottam a 38-ast, nem mondom, hogy lötyög, DE 38-AS WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Anya, utoljára alsó tagozatban lehettek ekkora ruháim, nem?

mennyivel faszásabb érzés úgy shoppolni, hogy a kisebb méretet kell behozatnom barátnőmmel, nem azon puffogni, hogy "nem tudom kire gyártják ezeket a szarokat, mert röhej, hogy a legnagyobb méret is megakad térdben...". ismerős, mi?!

és íme, bizonyítok, nem ígérek:

farmer38.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr974656692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása