2012.07.17.
23:16

Írta: TundeDTTaylor

lesz baj holnap

de egyelőre kettőperces néma fejhajtással tisztelgek magam előtt:

futas0717.jpg

hogy az energiát honnan szedtem rá, azt nem tudom, de ha ez van a két redbullban, akkor mostantól én leszek a legnagyobb word of mouth aktivistájuk. NOT. mindenesetre fél10re estem haza a kolleganőm búcsúztatójáról, ahol ismételten megtapasztaltam, milyen viccesen aljasra tudja magát inni a főnökcsajom...a kedvencem az volt, mikor a kétnapos céges karácsonyi bulin egy szobában voltunk és hajnalban saturészegen zokogott nekem az ágyban, hogy nem alhat a pasijával (aki mellesleg szintén a kollegánk, csak akkor még nem voltak hivatalosan egy pár...no comment). mivel ma futónap volt, győzködtem magam egy darabig, hogy dög fáradt vagyok és szimplán zuhanjak be az ágyba, de eközben már vetkeztem is át a futicuccba...

...csak egyszer zökkentem ki a ritmusból és szaladt fel a vérnyomásom, amikor a tizenéves suttyók berendezkedtek a másfél méter széles csatornajárdára - aminek az egyik oldalán víz, másik oldalán susnya -  gördeszkástól, biciklistül és bazeg egy centit nem mozdultak volna arrébb.

megyek, megfürdök flectorban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr104663350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása