2012.07.19.
23:30

Írta: TundeDTTaylor

nyüszítve, de lenyomtam

futas0719.jpg

ez ma nem esett jól. szenvedtem mar az első méterektől. jó, az utolsó 2-3 kilométeren már spanolt, hogy álljon meg, akinek hat anyja van, én ugyan nem fogok, de jó lenne, rájönni, hogy miért vannak nyögvefutós napok.

ötlet? valaki? az én tippjeim:
- hisztis picsa voltam ma estére, mert feltolták a vérnyomásom melóban
- túl kevés idő telt el az ebéd-uzsonna óta
- hisztis picsa voltam ma estére, mert feltolták a vérnyomásom melóban
- kevés volt az egy nap pihenő a két 10km-es futás közt és a kis csíra testem még nem bírja
- hisztis picsa voltam ma estére, mert feltolták a vérnyomásom melóban
- rosszul raktam össze a kajákat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr424667265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása