2012.07.17.
07:19

Írta: TundeDTTaylor

na erről beszéltem

amikor beüt a murphy és két órát alszol az éjjel és borul minden, akkor útközben úgy megállsz két cukormentes red bullért a boltban, mint a huzat. életmódváltás ide meg oda. tenni fogom ezt egy félórán belül, amint sikerül magamat útnak indítani. ájfáckinglávmájláf.

megalltam. beertem dolgozni. erdemrendet nekem.

viszont a napi kaja osszepakolasa ugyanugy megvolt reggel, akarmennyire is a halal faszara kivantam az egesz hadmuveletet es toltam volna helyette reggeliebedvacsorara vajas lugos sos bajor perecet az arcomba.

ezaredbullmennyei. vanisten.

myfitnesspal0717.jpg
a tortenelmi huseg kedveert el kell mondanom, hogy este nem ittam meg a vacsoraturmixot, mert mas programom akadt, viszont az ejjel elpippantottam ket szal inycsiklandozoan mentolos cigit es hajnal fel5kor bevagtam egy dietas joghurtot meg egy zsirszegeny actimelt, tehat kaloriaban ott voltam, mint a turmixszal lettem volna...ill. nem, de az mar felnott tartalom...

fujjcigifujjcigifujjcigi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr774661392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása