2012.07.22.
09:09

Írta: TundeDTTaylor

nincs egy rongyom se

mondom ezt életemben először teljesen jogosan. az van, hogy tegnap időmilliomos szombat lévén nekiálltam, hogy felpróbáljam az összes ruhámat. nem vicc, mindent átpakoltam és magamra aggattam. mivel az elmúlt három évben háromszor költöztem, így '92-es darabokat szerencsére nem tároltam, azokat otthon Anya tárolja, mert ugye semmit nem dobunk ki, jó lesz az még valamire. Tesóm gyerekeinek majd retro buliba...na, én selejtezés szempontjából ennek a hót ellentéte vagyok, ha szanálok, akkor niccse irgalom, minden repül...holmikhoz sosem ragaszkodtam igazán. kivéve, amikor menoditre (ez lesz a fedőneve az egyik csajomnak, mert az egy dolog, hogy én itt minden hájamat közszemlére bocsájtom, de őket azért mégsem rángatnám bele kéretlenül a buliba. pedig a barátaid meg milyenek, azabaj...) véletlen meg lett szabadítva egy NY hímzéses fekete bézbólsapitól, mert az akkor fél évig le nem rohadt a fejemről. tudom, még mindig lógok egy hasonlóval. majd NY-ban kapsz egyet :P

all in all világ életemben három ruhatárral rendelkeztem, mert mindig is voltak bazi kövér és mérsékelten kövér időszakaim, ill. megbújtak azért kuvajó "ha megdöglök is belefogyok" darabok a dobozaim mélyén. na kérem szépen, a tegnapi nap eredménye: a bazi kövér és mérsékelten kövér ruhatár egy az egyben archive, valamint sikerült a megdöglök is belefogyok cuccok közül is párból kifogyni. de a legjobb, ott aztán már tényleg sírva röhögtem, amikor itt voltak a csajaim május elején (ugye akkor kezdtem a programot), vettem a leárazásban 3 partyruhát, hogy mekkora fasza lesz, a nyaralásra már egész tűrhetően fogok kinézni (értsd: nem nyomok ki annyi vizet a tengerből), vihetem is majd magammal. aha, kettő ezek közül árcédulástól landolt a "majd úgyis belehízok" kupacban.

minden kosztümöm felejtős, ha megint eljátszanánk a pakolj holnap mész londonba egy hétre és minden nap ügyféllel leszel műsort, nagy szarban lennék. az ősszel vett két szövetkabátom szintén ágyő, a téli puficuki kabátom úgyszint, a negyvenöt gatyámból két farmer jó rám, amiket már most vettem. NINCS EGY KURVA GÖNCÖM SE. oké nyárra elvagyok, de használtruha adományokat szívesen fogadok, címért érdeklődni priviben. muhaha. valamit tényleg ki kell találnom, mert nekem kubára kell a pénz, nem ruhára.

sajnáltatom itt magam és nagyon erősen próbálok szomorúságot mímelni, de közben ugrálok ám mint egy idiot. merhogy csinálom, működik, haladok, van eredmény és ez visz tovább.

44-46os méretből 38-40es méret, itten tartunk mostan, az első etapból hátravan 5 és háromnegyed nap, készítsétek a feles poharakat, mer' eskü megbüntetlek benneteket a 0. napos képeimmel hamarosan.

addig is ásztálávisztá. bébi.

ruha.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://designedtosmile.blog.hu/api/trackback/id/tr854670490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása